Nursen60 Mihrim bimin kendi ürünü yeni çıkmıl dalin kullandım bir ay şimdi bunu kullanıyorum zaten 3 aylık bebeğim bundan memnunum
Kuzuannesi Mihrim icerigi temiz olan deterjani alin derim. Dunya ksf kimyasak var icinde siveno dogal bi deterjan tavsiye ederm. Muhendisoglunun sayfasndan da icerigi temiz deterjanlara bakabilirsinz
Ela650616 E bebekten baby me alıp kullanıyorum ve çok memnunum hem içeriği temiz hem de leke çıkarıcı özelliği çok güzel kokusu da harika. Virüsten dolayı bende gidemiyorum ama e bebeğin internet sitesinden sipariş veriyorum bı skıntı olmuyor.
baybmom Green clean kullanıyorum e bebekte çamaşır suyu tozu var iki kaşık deterjana ekleniyor leke meke kalmıyor
GUBILIK Mihrim sabun olanlar makinayi bozuyor. Basima geldi ne yazik ki :( sivi deterjan kullanin. Siveno-minoris gibi. Katkisiz
ElifAselMina Mihrim bak canım her bebeğin durumu farklı oluyor benim kızım doğduğundan beri kullanıyorum Allah’a şükür birşey olmadi ama ben hiç yumuşatıcı kullanmıyorum zararlı olduğunu düşünüyorum onun yerine sirke kullanmayı tercih ediyorum
Mervedurakkk Uni baby hipoalerjik deterjan ve yumuşatıcısını kullanıyorum leke falan bişey kalmıyo çok memnunum
Didim09 Minoris baby ürünlerini kullanıyoruz deterjan ve şampuanda çok memnunuz,Şu an anneler gününe özel güzel bi indirim var internet sitesinde deneyebilirsiniz
Deletedmom388 Mihrim dalan roxy kullanıyorm.Çok fazla koymuyorum deterjanları ben deterjan yeri yarıya kadar anca doluyor