Mihrim roxy toz deterjan bebekler için kullanıyordum kaka lekelerini çıkarmakta üzerine tanımıyorum üstelik doğal ama iki kere durulama da bile sabun kalabiliyordu çamaşırlarda birde kıyafetleri taş gibi oluyordu çok durulandığına yordum şimdi oğlum 5 aylık olmak üzerine eşime dalin sıvı deterj. Aldırdım bu ay çok güzel çok memnunum içeriği dalan gibi değil ama oğlumun cildini tahriş etmedi veya başka bir alerjik reaksiyon göstermedi bebeğim o yüzden kullanmaya devam edeceğim ☺️