Cerenece a s l a y o r u m y a p t ı r m a z d ı m a r t ı k. Birileri hayatımıza müdahale ediyorsa bu suç bizimdir izin verdiğimiz için tepkimizi yeterince belli edemediğimiz büyüktür saygılı davranayım dediğimiz için kendi benliğimiz hiçe saymış oluyoruz aslında en büyük kötülüğü kendimize yapmış oluyoruz. Birde burda bir şey sorulunca ay benim kaynanam asla yapmaz ben yaptırmam gibi sorunun sorulduğu sanki ona senin kaynanan yapıyor mu diye sorulmuşcasına nispet yapanları anlamıyorum destek arayan bir insanı iyice karanlığa gömmek neden kadın kadınının dostu mu düşmanı mı anlamadım ben bu platformda, her yerde aynı senaryo 😣😢