Karsimasaldakikiz ben eşime de söyledim eşim de çok sinirlendi. Hatta konuşurum ben dedi. Ama ben annem söyledi yeterli olmuştur, sen söylersen ağır olur boşver dedim. Ben böyle düşünürken onun böyle yapması çok ağrıma gidiyor. Eşim ve ben aynı kurumda üst düzey yöneticiyiz. Yani oğluyla ilgili böbürleneceği bir durumda yok. İnanın daha o kadar çok yaptığı hareket var ki, seviyeli şekilde rahatsızlığımı anlatıyorum anlamıyor 😔