Yatırdıktan kısa süre sonra ise 10 dk gibi. Ağzında süt kalıyor olabilir bir yudum bile olsa boğulur. Yada emzik bırakıyorsan ağzında onun tükürüğünü yutmamamış olabilir o da boğar. Benim oğlumda yaşadıklarım bunlardı. İstersen bir gözlemle. Dik tut omzunda yatır bir süre ondan sonra yatağına yatır. Emziğide uyuduğu gibi çıkar.