Keremduyguegemen Yo ben fizik tedavi görmedim.
Ayak olduğu in gerekmez demişti doktor el için öneriyoruz demişti aklınızda olsun.
2.5 aya doğru net basabildim ayağımı ama hala sivri burun skkıntarDa ayakkabı giyme yasak ve kışın çok sızlıyor böyle dertleri oluyor ne yazık ki