Keremduyguegemen Öncelikle geçmiş olsun🙏🏻Ben de mart ayında el serçe parmağımı kırdım,2 hafta tüm kol alçıda yaşadım,sonra kaynamaya başlayınca korumak şartıyla atel ile devam ettim.Çünkü bebekle gerçekten zor oluyor,insan temel ihtiyaçlarını bile karşılarken zorlanıyor.Nisan ortasında ateli de çıkarttılar,günlük fizik tedavi ve krem verdiler.ama hala çok ağrı çekiyorum.doktor normal diyor ama sanırım korumam gerekiyor iyice😔 umarım siz de ameliyata gerek kalmadan atlatırsınız.Çok dikkatli olun.