Tgce16 biz 5. Ayda tadımlara başladık , 6. Ayda 4 öğün toplamda 2 çay bardağı beslendi. Sağlık bakanlığının bildirgesinde de 2 çay bardağı besin alması gerektiği yazıyor. Anne sütü + ek gıda her öğünümüz. Ya da formül mama bebek hangisini içiyorsa. 6. Aydan sonra anne sütündeki besin değerleri çocuğa yeterli değil, özellikle demir. Doktorumuzun listesiyle ilerledik, 6 ay sonuna doğru kızım kırmızı et dahil çoğu şeyi yemeye başlamıştı.