Zep Leylaninannesi böyle düşünüp kendini uzme bence. Ona bol bol gulumse zamanla gulumsemene karsilik verir ben devamlı gulumsuyorum bebegime ve çok güler yüzlü bi bebek maşallah.
emine_seker Leylaninannesi gazdandır büyük ihtimalle annesi, fitil vermek istemiyorsan bir çay kaşığı zeytinyağı verebilirsin rahatlatır. Sende mutlu ol kuzum sen nasılsan o da öyle olur🤗
Annem123 Leylaninannesi benim oğlum hiç gülmezdi Hatta yüz ifadesi çok değişikti mutsuz sinirli agrasif gibiydi şuan 3ay 21 günlük MaşAllah çok gülüyo hemde baya baya sesli gülüyo gün içinde gece bile a yemeye kalktığında gülümser geçici olabilir canım
Gdogru Leylaninannesi 3 aydan sonra gülmeye, 3,5 aydan sonra kahkaha atmaya başladı. Onun öncesinde hep acı çekiyor sanıyordum ☺️
Annekeki Yaa minnoslar sizi ne tatli annesiniz. Daha cok kucukler iki aylikken falan kizim da oyleydi simdi dort bucuk aylik gulme desek bile guluyo😂 Fitil vermeyin bostan yere🙄
seriifee12 Leylaninannesi benim bebeğimde öyleydi zamanla geçiyor ama artık sadece sabahları değil ben onunla uğraştıkça gülücük dağıtıyor etrafa şuan 3 aylığız 🥰🥰