Leylaninannesi aynı benim bebeğimden bahsettiniz. Hatta az önce ben de buna benzer bi post açtım. Neden bilmiyorum bizimki de öyle. Gaz tamam, altı kuru, süt var, emiyor ama dediğiniz gibi mutsuz. Çok nadir gülüyor, çabuk sıkılıp mızmızlanıyor iki sallayınca hopp yine uyuyor.