Eysed bende tatlı görünce dayanamıyordum bir de gece uyumayan bir kızım var sabaha kadar yediğim çikolatanın haddi hesabı yoktu sonra dedim nereye gidiyorum ben böyle karantina bitecek elbet herkes kot tişört giyip çıkacak ben nasıl çıkacam ve karar verdim. Benim şansım eşim de kilolu ve o da benimle diyette birbirimizi motive ediyoruz o 7 kilo ben 6 kilo verdim eve asla ekmek almıyoruz tek atıştırmalıklarımız fındık kuru üzüm kuru incir. kararlı ol ve başla canım :)