Merhaba kızlar ben 67 kiloyla hamile kaldım 83 kiloyla doğuma gittim şuan 70 kiloyum boyum 1.67 ne yapsam etsem artık kilo gitmiyor. Pantolon almadım kendime eskilerine görüp zayıflarım diye ama onlarada girsem bile tayt gibi duruyor üzerimde 😞 eşim bile artık pantolon giymeme olumlu bakmıyor çünkü üzerimde dapdar ve sıkıyor gibi gözüküyor diyet yapıyorum ama bi tatlı görünce kendimi alıkoyamıyorum. Diyet arkadaşı olmak isteyen varmı🤭