tugceby benim de oğlum 6,5 aylık. Aynı şekilde geceleri saat başı kalkar. Zombi gibi oldum artık. Bazı geceler 2 saatte de kalktığı oluyor. Çok yıprandım araştırdım. Aslında ağlatmadan uyku eğitimi var ama uyku eğitiminde sizin de dediğiniz gibi amaç zaten deliksiz sabaha kadar uyuması. Ek gıdaya geçtiğimiz için zaten gunduzlerı eskiye oranla az emiyor ve uzun süre emmiyor.Adamakıllı geceleri emiyor ve uzun süre. Sırf bu yuzden ben de vermiyorum eğitim. Çünkü gece de emmezse ne zaman alacak anne sütünü yeteri kadar. Ayrıca gece emmezse sütüm iyice azalır. O yuzden sizin de bebeğiniz gündüzleri az emiyorsa vermeyin eğitim filan. Bırakın oluruna. Zaten memeyi bıraktırınca deliksiz uyuyacaklar.