Arkadaşlar merhaba bebeğim 7 aylık olmak üzere sürekli emerek uyuyorduk geceleri çok kalkmaya başlayınca kendimce ağlatmadan uyku eğitimi vermeyi deniyorum.Bu süreç için mecburen emzik kullanmaya başladık ancak hem ek gıda süreci hem de emzik kullanımı sonrası sanki emmesi çok çok azaldı.Sizce beni emmeyi bırakır mı hem emip hem de ağzında geceleri emzikle uyuyan bebekler varmı acaba.Emzik ağzında uyuması beni korkutuyor.🙄🥺😊uyku eğitimi vereyim derken emmeyi bırakmasını istemiyorum