DogaLina 2balevlatannesi tpuk kanı verdik sadece bide sarılık oldugumuzda alıyolardı yenidoğan döneminde başka kan vermedik 🤷♀️
Deletedmom196 Deletedmom413 yani siz bilirsiniz ama özel hastaneler biraz para tarafından bakıyor olaya.
2balevlatannesi Deletedmom413 Birkoalaanasi Birkoalaanasi bende öyle biliyorum bebeğim iki aylık bir arkadaşım bana alınması gerek neden almadılar felan dedi kafam karıştı ondan sordum
2balevlatannesi yasircann bende bilmiyorum arkadaşımın çocuğundan her ay alınmış özellikle bir aylıkken idrar bile istemişler
yasircann 2balevlatannesi idrar ve büyük abdestini bende verdim ama bizimki çok ağlıyodu dedik belki iltihap falan vardır ondan , her ay kan vermedik sadece topuk kanı alındı ve çok şükür onda da bi şey çıkmayınca daha da istemediler
2balevlatannesi Ikrazumra19 bende öyle biliyorum ama öyle diyimce arkadaşım kafama takıldı sizlere bi danışmak istedim
Zeyzey2019_ 2balevlatannesi sadece yaşında kan değerlerine bakıldı. Daha önce de sadece alerjisi için kan alınırken doktor genel kan sayımı da istemişti. Her ay kan alınmıyor herhangi bir rahatsızlığı yoksa.
2balevlatannesi Deletedmom413 aynen bende öyle düşündüm her ay canını acıtmaya gerek yok siz hangi hastaneye gidiyorsunuz araştırma hastanesi felan mı
Deletedmom413 2balevlatannesi Yok normal özel hastaneye gidiyordum 7 aylik olduk Gitmiyorum hiç virusten dolayi
2balevlatannesi yasircann yasircann çok şükür canım geçmiş olsun bana bir arkadaşım alınması gerek felan dedi aklıma takıldı
Seden 2balevlatannesi her ay kan alınmasını gerektircek bir durum mu var ki ? Genelde ilk doğduklarında topuk kanı alınır ve 9.ayda genel bı kan tahlili yapılır.
2balevlatannesi Seden hayır aslında yok benim bi arkadaşım var o kızını bebekken çapa tıp fakültesi sağlam çocuk bölümüne kontrole götürüyordu ondan her ay kan alıyorlarmış senden niye almıyorlar almaları lazım felan diyince aklım karıştı biraz sormak istedim
Seden 2balevlatannesi bence arkadaşında bı sıkıntı var hastane olarak burdaki kimseden de alinmiyordur zaten gayet normal seninkide 😊