ipek3 benim bir gece ateşim çıktı hastaneye gittim antibiyotik verdi, ateşim çıktığında belim eklem yerlerim falan ağrımıştı, göğsümü sağımca ateşimde düştü ağrılarımda geçti, ama en ufak bi süt birikmesine göğsüm taş gibi oluyordu sürekli emzirerek ve sağarak çok şükür atlattım. Şimdi göğsümün çok şişmesine izin vermiyorum