Ben bebeğim üç bucuk aylıkken oldum ve aynı gün içinde 4 kere ateşim 40ı gördü göğsün kızarıyor ve ağırıyor zaten sürekli emzirin ters emzirin bebeği etki ediyor çok zor bir süreç sonrasında benim sütüm bile azaldı daha yeni yeni normale dönmeye başladı ben antibiyotik kullanmak zorunda kalmıştım