Brnn bebeğiniz ek gıda için çok çok küçük. Asla sindirebileceğini düşünmüyorum. Benim kendi doktorumda en erken 5.5 aylık tadımlara başlayabilirsin, daha erken ek gıda alerjik bir bünyeyi tetikler, sindirim sorunu yaşatır dedi. Formül mama içmesi için uğraşıcaksınız. Uyurken, ayakta gezdirirken, şarkı söyleyerek vs. Kaldı ki benim de sütüm bir dönem çok azaldı ki hala çok çok değil. Arttırmak için herşeyi yaptım ve yeterli düzeye ulaştı. Bol su, İncir, kuru üzüm, malt içecek, yulaf, bulgur pilavı, kırmızı et, dereotu ve yeşillikler yiyerek arttırın sütünüzü. Kafanıza yatan bir formül mamayla devam edin bence