Hurma süt yapıyor , bizimde 3 ve 4 ay arasinda meme reddi yasadik biberon kullanmadigi icin mamada veremedik kasikla verdigimizde de geri puskurttu , sırınga dendi basıncli olarak verilir die icim el vermedi. Doktorumuzda bebegin anne sutunun yetmedigini 2 ay boyunca hic kilo almamasina bakildigini soyledi. 2 ay ayni kiloyu koruyor yada geriliyorsa mamaya tesvik ettigini soyledi 🙋🏼♀️