tostosum öncelikle doktora danısmadan ilac kullanmayın derim.. benim kızımda reflü hala var 8,5 aylığız. Ciddi kusmalarımız oldu her yemekten sonra ve diğer yemeğe kadar… ek gıdaya geçtikten sonra azaldı. 7-7 bucuk aylıkken de bitti denecek kadar azaldı. Şimdi birkaç günde bir ufak kusmaları oluyor. Ama reflü geliyor devamlı yutkunuyor. Şuan gastrotuss kullanıyoruz düzenli kullanınca iyi geldi. Gaviscon da çok çok iyi gelmişti ama kabız yaptı malesef… (motillium kullanmıstık hiiiç fayda etmedi) bir de tickener miydi neydi mamasına koyuluyordu o da çok çok fayda etmedi açıkçası.