tostosum benm kızım 9 aylık 7 aylıkken geçti reflüsü, sürekli kusardı, günde 4-5 takım kıyafet değişirdim, önlük ve ağız bezlerinin sayısını zaten hatrlamıyorum, o kıstukça ben oturır ağlardım o kadr zor bir durumki anlatamam ama geçiyor :) banada hep sabret geçecek diyorlardı ama insan üzülüyor ister istemez, ilaca gelince dr önce gaviscon toz verdi onu kullandık, aynı zamanda ar mamada kullandık bi ara geçer gibi oldu sonra yine şiddetlendı, en son çocuk gastroentrolojisine götürdük orasıda gaviscon ve motilium şurup verdi tabi bunlarda kesmedi kusmayı ama baya azaldı günden güne en sonda geçti şükür:) reflü yatağı kullandık 8 ay boyunca, gazını çıkarmadan yatırmadım, yedikten sonra dik tuttm bir süre bunlar yaptıklarım, inş snzki daha kısa sürede geçer 😊