Arasveannesi68 81304 yeni gördüm canım kusura bakma. İyi yapmışsın bende veriyorum hip kaşık mamaları muhallebi kıvamında bizde işe yaradı. Bi kaç gün mamasnı değiştir biberon hiç almıyorsa mecbur kaşık maması ver biberonu uykuda ver
81304 Arasveannesi68 canım benim kız çok fena uykuda bile tanıyor hipp kaşık maması azar azar veriyorum da Sence günde kaç defa vereyim Duha 4 ay 16günlk günde bir defa veriyorum
Arasveannesi68 81304 1 kez vermek yeterli bence canım kaka sorunu yoksa 5 aylk falan olnca belki 2 kere verirsin
Melek-yelgel67 Kuzey2019 benım oğlumda bıraktı mamayı doktorumuz da önerisiyle ek gıdaya erken başladık