Masalceren ben yaptırdımm hiç bir yan etki olmadı sadece uyku yaptı ben yaptırılması gerektiğini düşünüyorum çünkü bebek ölümlerinde 2. Sırada gelen bi hastalık ve birçok bebek cok ağır geçiriyor özellikle kız çocukları rabbim herkesin evlatlarını korusun. Ben bu hastalığı geçirdiğim için yaptırdım çevremdeki doktorlar da yaptırılması gerektiğini söylediler.