Kızlar 3 aylık oğlum var gelişimini çok iyi takip etmeye çalışıyorum çok iyi gözlemliyorum bu ay neler yapabilir diye araştırıyorum büyüme sürecinde ona daha iyi yardımcı olabilmek için 💙
Bol bol agu diyoruz değişik sesler çıkarıyoruz nöööğ guuuu annnnn gibi sesli gülüyor babasını ve beni çok iyi ayırıyor 2 bucuk aylıkken artık insanları yabancılamaya başladı tanıyıp tanımadığını anlıyor artık birde sağa sola yarım dönebiliyor eline herhangi bir nesne verince tutup ağzına götürebiliyor yüzüstü yatınca göğüs ve bacakları kaldırabiliyor onun dışında asla emzik emmiyor ve hep el ağızda bol bol tükürük çıkartıyor salyaları hiç sormayın
sizin bebekler neler yapıyor hareketleri gelişimleri nasıl bu ay neler öğrendiler mesela? Onlar oynadığınız Bi oyun varmı kendimi geliştirmek için soruyorum 25 yaşında acemi yeni Bi anneyim 😍