SmyA evet Ankara.. biz en başta gittik adını vermeyim ama hafif pev denildi.. masaj verdi 15 gün masaj demedik.. daha sonda gittik alcilama başlayalım düzelir dendi.. başladık 3 alçı sonrası ayakkabı olur vs denildi.. alçı sonrası bana masaj dedi. Ben tabi bilmiyorum çok mutluyum ayakkabı giymeyecek diye, eve geldik falan neyse ayağı baktim içe daha çok dönüyor.. sonra Facebook’da grubu buldum Allah razı olsun heosinden. Konuştuk ettik. Ozamanlar maddi yönden müsait olmadım özele gidemedim tekrar aynı Dr gittik. Evet nuks etmiş dedi tekrar alçı sonra ayakkabı istiyorum.dedim tamam dedi. 4 alçı yaptı. Sonunda asilotomiye gerek yok ama ayakkabıya da gerek yok dedi ☹️ çıktıktan sonra okadar çok ağladmki… Eziyet çekiyoruz resmen alçı tak çıkar yap… Sonra hemen şehir Hastanesi’nde Ali Fuat karataş hocaya gittim ertesi gün.. ayağı beğendi asilotomiye gerek yok ayakkabı hemen dedi.. başladık.. bu hastalığın tedavisinde ayakkabı var.. kii ayakkabı giyip ayağı nuks edenler de var.. oyuzden su zaman geçince lütfen iui bir Dr gidin 🌼🌼