Osman_Aras Fatosyyn Canım bende başta aptamil kullandım ama aşırı gaz ve kabızlık yapti 2 kere hastaneye gittik gece vakti. Çok gaz yapıyor bebelac gold iyi bana doktor tavsiye etti eğer aptamil çok sıkıntı yaratıyorsa onu al dedi
Prensesannesiii26 Fatosyyn Bebelac Gold dene derim canım gaz kabızlık kusma vs hiç duymadım açıkçası inşallah size de iyi gelir
Mirayunannesi Fatosyyn manasının içine bor damla zeytin yağı koyun ama fazla değil bir damla umarım iyi gelecektir bende kansızlıktan çok çektim bebeğinde öyle öyle gecti
Sbas_1401 Bebeğim şuan 4 aylık,bizde ilk zamanlar aptamil mama kullanıyorduk,kabızlık değilde gaz sorunu yaşıyorduk mamadan ötürü,sonrasında bebelac gold a geçtik hiçbir sıkıntımız kalmadı,tavsiye ederim 😊
Mirayunannesi Kesinlikle smilac kullanma nedeneme bile benim bebeğim 7 buçuk aylik mama bulamadm diye aldım geçen hastanelik olduk poposunda çatlak oldu bebekten bebeğe değişebilir ama bn üç memnun kalmadım lagman yaptılar bebeğime anca çıkardı sonra zeytinyağı falan veren şükür şimdi iyi
boncukhaniminannesi Fatosyyn canım ben Bebelac nutrikonfor kullanıyorum gaz ve kabızlık için özel mama tavsiye ederim
Vione Fatosyyn Anladım canım inşallah kısa zamanda çözüme ulaşırsınız. Çoğu yeni aile bizim yaptığımuz gibi panik yaşıyor o yüzden rahatlatmak için yazmıştım ama durum farklı. Siz yine de doktorunuza danışın tabi belki fitilden başka çözüm de sunar. Sap simplex de baya rahatlatıyor sanırım aklında olsun ben kullanmadım ama çok görüyorum adını