Kabız derken kaç günde bir yapıyor? Seyrek kaka ile kabızlık ayrımını yapmanız lazım. Kabız denmesi için zeytin gibi tane görünümünde ve sert olması gerek. Eğer normal formda yapıyor ama seyrekse bu çok normal. Biz de aynı durumu yaşadık panikle fitil bile yaptık ki daha 2-3 haftalıktı normalde çok gerekmiyorsa kullanılmamalı . Kıvamı normal ama seyrek yapıyorsa bu 10-15 güne kadar normalmiş doktorumuz öyle söylemişti o yüzden siz de bizim gibi panik olmayın 😊eğer sancısı falan varsa biogaia gibi probiyotik damla takviyesi kullanabilirsiniz bize iyi gelmişti. Zeytinyağı da koyuyorduk mamanın içine. Hipp combiotic kullanıyorduk artı zeytinyağı. Damla da kullanınca düzene girmişti hemen.