Oznurozer oğlum da yarın tam 22 aylık olacak. Sadece 20-25 kelime anca söylüyor. Aslında kitap okuduğumuz zaman çok fazla eşya, meyve, hayvan adı bildiğini görüyorum. Çünkü panda nerede, portakal hangisi vs sorularına daima doğru cevap veriyor ama adlarını söylemeyi tercih etmiyor. Az kelime söylediği için de cümleleri hemen hemen aynı. Baba gitti, top düştü, mama bitti vs. Ben de sizin gibi her gün kitap okuyan, bolca iletişin kuran biriyim ama çocuğumun diş gelişimi olması gerektiği gibi gelmiyor. 😟 vakti zamanı vardır deyip devam ediyorum artık.