22 aylık bi kızım var çoğu kelimeyi söylüyor aslında benim söylediğim her şeyi de anlıyor yapıyor ama sanki konuşması geri gibi geliyor bana. Cümle kurmuyor hep sıfat kullanıyor umarım anlatabilmişimdir. Endişelenmelimiyim sizce? Ben hep konuşuyorum onunla kitap okuyorum şarkı söylüyorum