Ahmedinannesi123 11 aylık olduğundan beri düzenimiz şu şekildeydi sabah kahvaltı ediyor sonra uyuyordu uyanınca corba içiyordu ikinci uykuya yatmadan önce meyve yiyordu ikinci uykudan uyanınca yoğurt ve bizim akşam yemeğinden biraz tırtıklıyordu gece yatmadan yarım saat önce falanda yarım muz. uykuya gecişlerde emiyordu ve gün içinde her istediğinde. 13 üncü ayın başında tek uykuya düşmeye başladı, sabah yine kahvaltı 1 gibi uykuya yatmadan önce meyve uyanınca corba içiyor yada sebze yemeği 3 bucuk civarında, akşam yemeğinde bizimle birlikte yoğurt ve yemek yatmadan da yine bir muz. ama aralarda kuru meyve kraker böyle şeyler cok yiyor özellikle kuru üzüm ve inciri cok seviyor o yüzden sürekli gidip gelip alır yer