Kızlar oğlum bir yaşına girdi,sabah 9-10 gibi devam sütü içip yatıyor,oglen çorbasını içiyor,akşam kendimize yaptığım yemekten yediriyorum.gece uykusuna devam sütünü içerek yatıyor.gece bir defa kalkıyor ve devam sütü içip tekrar yatıyor.beslenmesi bu şekilde .arada meyve falan da veriyorum ama nadiren.sizde durumlar nasıl?