Bebeğim 3 ay 10 günlük hala yapışık ikiz gibiyiz ama bizim gaz problemimiz var 🤷🏻♀️ Emdikçe rahatlayacaklarını düşünürlermiş ama memede vs uyuduğu için hazımsızlık çekiyor , kısır döngü . 4,5 veya 6 aylık olunca dünyaya merakı artıp hem de bağırsakları düzene girer diyorlar , bekliyoruz