Karsimasaldakikiz Eyda hahahha tam 35 günlük atak var çünkü 😂 korku, vahşet, dram, trajedi, gözyaşı, salya, kusmuk, uyku saati şaşması veee daha neler neleeerrr 😂 ama o da geçiyor merak etme ve o zaman da yeteceksin bebeğine emin ol 👍
Karsimasaldakikiz Eyda hey maşallah kız doyuyordur o 😄 aman nazar değmesin 🧿 yetemiyorum korkusu asla bitmeyecek bugün karnı doyuyor mu diye olacak yarın öbür gün yeterince oyun oynatıyor muyum diye, sonra gelişimine katkı sağlıyor muyum diye.. ama bil ki yetiyorsun sen onun annesisin sadece senin sevgine ihtiyacı var başka şeye yok. Bakma burda böyle yazıyorum ama bütün bu fırtınalar benim yüreğimde de kopuyor. Bakıyorum ki keyfi yerinde gülüyor kırıtıyor bize, biraz rahatlıyorum.
Eyda Karsimasaldakikiz kilo alimida cok iyi degil malesef. 3700 dogdu. 15 gunde dogum kilosuna tekrar ulasti. 7. Haftanin basinda 4560idi. Gerci burda haftalik 100-150gr almasi normal hozuyle bakiyor ebeler doktorlar. Yurtdisinda yasiyorum. Kilo alimina gayet iyi dediler. Turkiyede olsam doktorlar coktan mamaya baslatmislardi bizi
Klbk Emmeyince uzulursunuz ac kaldi ndn uyanmiyor die geciyor o gunlerde rabbim tum evlatlara saglik versin..
Emeliss Eyda bebekler ilk 3 ay anneleriyle sürekli temasta olmak ister o yüzden emmek istemesi kanguru yada sling çok işinize yarar bu dönem oğlumun ilk aylarda 3 saat emdiği oluyordu amaç emme de değil işte kucağından ayrılmamak çok sabahlara kadar göğsümde uyudu sabırlı ol geçiyor hepsi tadını çıkar temizlik yemek hepsi oluyor zamanla 🤗
Karsimasaldakikiz Eyda alışık değil onlar tabi bizimkiler gibi etli butlu çocuğa 😂 çok da fena değil aslında kilosu şimdi benim kızın o aydaki kilosuna baktım az bir şey fazlaymış senin minnaktan. Bebeğe mamadan ziyade sen biraz protein ağırlıklı beslenmeyi denesene bakalım sütün yağlansın biraz?
Eyda Karsimasaldakikiz evet yemek duzenine dikkat etmem lazim. cogu zaman yrmek yapmaya vakit bulamiyorum. Esimde makarna yapiyor bizim icin 😊
Merveyavuzktm Eyda o aylarda çok normal annesi 4. Ayla birlikte düzene girer inşallah. Bırak ev dağınık kalsın bebeğini emzir sen ♥️
Bircicekbirbocekannesi Eyda yok kuzum malum maden suyu gaz giderir gaz yapmaz hatta maden suyunu bekletip asiti gidince bebegine iciren bile var gazını alsin diye. Sendeki gaz biterse bebekteki de biter ve cok guzel sut yapıyor maden suyu.
Tumes Eyda bunu yapma kendine 9 ay boyunca seninleydin ve 3 ay once ayrildi oyle dusun o zamanlari 9 aylik.oldumu unutacaksin keske bubsekilde kalsa diyeceksin emin ol. Ayrica karni acmi sorusuna gunde 4 5 kere cisli bez aliyrosan altindan doyuyor emin ol …kasma kendini sut yetmiyor psikolojinizden kurtulun. Ve emzik deniyor musun..
Eyda Tumes Annemin kucagindayken annem verdiginde emzigi aliyordu. Ama ben verdigimde asla almiyor. Sanirim sut kokusunu aldigi icin sut varken bana bunu neden veriyorsun diyor 😊 meme reddi yapiyor diye bende cok ustelemedim acikcasi.
Kubilhami Eyda aynı şeyleri yasıyorum resmen hatta bi saat once gözlerim dolu dolu agladım bebegim iki ay on günlük sürekli emmek istiyor ve emerken gögsümde uyuyor yerine koyunca uyanıp aglıyor ve bu kısır döngü devam ediyor pisikolojım bozuldu resmen
Bircicekbirbocekannesi Kubilhami yatarak emzirmeyi denedin mi canım. Böylelikle uyuduğu yerden kaldırıp rahatsiz etmezsin. Emerken uyur uyuyunca sen yavaşça göğsünü çekip kalkarsin. Hafif sırtını tipikla sıvazla asagidan yukarı dogru gazını da atar. Ben busekilde emzirdim hep cok rahatti. Orta kulak iltihabı yapar diyorlar ama araştırdığıma gore emzirmek iltihap yapmazmış yatarken biberonla beslemek iltihap yaparmış. Oglum 14 aylık hiç sorun yasamadim kulaklarından.
Bircicekbirbocekannesi Eyda sende iyiki varsın güzel anne. Mutlu ol ki mutlu olsun yavrun. Allah o memeleri ve o sütü sana boşuna vermedi. Onlar evladının nasibi ne sebep olursa olsun vaz gecme nasibini kesme. Dogru sekilde emzirirsen sen bile ne kadar sutun olduguna şaşırırsın. Ilk kızımda sütün yok sütün kalitesiz meme ucun yok bebek ac yoksa surekli emer mi yoksa bu kadar huzursuz olur mu ?????? Diye diye sütünü kestiler yavrumun. Meme mama 3,5 ay gidebildik. Çoğunlukla mama içiyordu. Kimse bana baslarda sutun az oldugunu bunun bebege gayet yettiğini zamanla miğdesinin büyüyeceğini ve sut ihtiyacı arttikca daha sık emip goguslerimi uyaracagini bu sekilde sut salınımının artacağını söylemedi ne yazık ki. Oglumda cok araştırdım kimseyi dinlemedim sonuç meme canavari 14 aylık tospalagim. Ara ara atak donemi dis donemi istegi azaldı ama ben sakince teklife devam ettim. Cok şükür hic sorun olmadı. Olmayan meme ucumda cikti olmayan sutumde fışkırdı yaramayan sutum 2200 kilo aldırdı ilk ay. Sakin ol kendine güven kafana takma. Sut üretimi beyin isidir. Burda görmüşsündür üzüldüm sütüm gitti diyenleri. Mutluysan dinlendiysen sutun artar stres yaparsan azalır.
Eyda Bircicekbirbocekannesi Esimin annesine bugun huysuz durmuyor diyorum. Karni ac cocuk huysuz olur mama ver diyor. Nerden biliyorsun acaba sen yaninda bile degilsin. 1 evlat buyutmussun oysa. Kimseyi dinlemeyerek cok iyi yapmissiniz. Masallah size. Allah daha iyi etsin. Saglikla buyusun iki evladinizda
Eyda Bircicekbirbocekannesi bu sekilde emzirmek cok mantikliymis. Ama ben emzirirken uyuyakalirim ve ezerim diye korkuyorum. Hatta ruyalarimda hep emzirirken uyuyakalip eziyorum bebegimi 😔
Kubilhami Bircicekbirbocekannesi bebegim iki ay on günlük cok denedim soylediğin gibide uyanıyor hemen
Mehtap-nur Eyda yanlış biliyor olabilirim ama benim bildiğim kaka 4-5 çiş 7-8 olmalı kilo alımı nasıl
Ceydakoruc Mehtap-nur yok yanlış biliyorsunuz 4-5 çişli bezi varsa doyuyordur kaka bebekten bebeğe değişir. Benim kızım ilk 2 ay her gün kaka yaparken 3 buçuk aylık şuan 5-6 günde bir kaka yapıyor çünkü bağırsakları artık düzenli çalışıyo ve aylık kilo alımımız 1 kilo 100 gramdan aşağıya düşmedi daha. Bir bebeğin günde 5-6 kez kaka yapması da normal sadece anne sütü alan bebeğin 10 güne kadar kaka yapmamasıda normal. Yani günde 4-5 çiş yapmasıyla ve huzuruyla doyup doymadığı anlaşılıyor 😇
Inci28 Eyda dayanicaksin o sadece aciktigi için emmiyor.. korkuyor kokunu istiyor alışmaya çalışıyor.. sonuçta uzun bir yoldan geldi … ve bu hayat onun için çok büyük…..
Emir35 Eyda bı kaç kez beni emmek istemedi ama oda çoğu çocukta dönem dönem oluyormuş emzikle alakası yoktu.2 buçuk 3 aylıktı sanırım emzik kullanmaya başladıginda veya daha küçük tam hatırlamıyorum