Haticeederen5 tovbeeee 😠😠 zaten bayan düşük yapmış şimdi yeni hamile . Hadi oruç tuttu diyelim biran şekeri düştü gözü karardı bayıldı yere düştü bebeğe bişey olsa o çok bilmiş bayan kalkip sorumluluğu ustlenecekmi.
En çok sinir olduğum insana tıpkı sen yapıyorsan diye benimde yapicagim diye birşey yokk
Kime nee ister tutar ister tutmaz.
Ben daha doğum yapmadım şuan 31 haftadayim dedimki tutayım hiç değilse 1 günde olsa bı bakalım devam ettiricekmiyim diye.
O gün öldüm öldüm dirildim kusmakdan şimdi ben tutmuyorum diye gunahami girdim napiyin bebeğim içerde ölsün ozaman ama ben oruç tutuyorum günaha giremem mi diyiyim.
Bence ark söyleyin o bayana kızsın kim oluyor ki karışıyor ki