ZMK emzirerek uyuyodu yeni dogdugunda sallamamanı tavsiye ederm ben 2 ay emzirerek uyjttum sonra meme reddi oldu sallamaya basladım 2 ay cektm basta uyuyodu ama büyüdükce artk direnmeye basladı durunca uyanıyodu yeni buraktırdım bende sallamıyorum pış pışlayarak oldugu yerde yatırıyorum zor oldu ama basardm kücüklükten bırakmanı tavsiye ederm