ZMK Cnnblny emzirirken bi yandan popsuna hafif vurarak sallatın poposu sallanınca uyur belki benim kızım uykuda uyandığı zaman poposuna hafif vurup sallatıyorum tekrar uyuyo
Dykdyk ZMK Benim ikizlerimden biri 8 diğeri 15 gün yoğun bakımda kaldılar. Eve geldikleri zaman hiç sallamadım 19 aylık oldular. Gündüzleri salonda koltuğun üstüne yatak yapmıştık orada yatıyorlardı tv falan açıktı hep sese alıştılar şimdi seste falan uyuyorlar şükür. Emzirirdim memede uyuduğu an yatağa koyardım. Böyle böyle büyüdüler
ZMK Dykdyk Allah kolaylık versin bir tanesi ine bakmak zorken ikisine nasıl yetişiyorsunuz helal olsun diyorum bi kaç gündür uyumakta direniyor o yüzden bi kaç kere salladım
Kiraz ZMK alıştırma derim canım bırak birazcık huysuzlansın sakinleştir bebeğini çok uykusu gelince uyusun yada beyaz gürültü aç onunlada sakinleşiyorlar onunla uyuyabilir hiç olmadı senin kucağında karnının üstüne yüzüstü yatırıp hafif poposuna vur o senin kokunu alır kalp atışını duyar sakinleşir öyle dene birde
ZMK Kiraz gögsümde memede poposuna vurarak falan uyutuyorum zaten çok güzel uyurken 2 gündür öğleden sonra uyumamak için direniyor sallıyorum
deletedmom763 ZMK hiç sallamadım cnm gün boyu uyumadıgı bile oldu yine de sallamadım .. öyle öyle kendi kendine uyumayı öğrendi ztn yenidoğan sese pek duyarlı olmuyor ben tv izlerken bile uyuyordu yanımda.. ama şöyle bişi oğlum gazlı değildi Akşama kadar hiç ağlamazdı.. cok ağlayan bi bebek olsa susturmak için illa ki sallardım
ZMK deletedmom763 bizimki gazını biz müdehale etmeden kendi kendine çıkarıyor ama ağladı zamanda oluyor
Beyzanaz ZMK ben göğsüme yatırıp uyutuyorum hep doğdu doğalı öyle alıştı. Hiç sallamadım. Alışır niye alışmasın siz annesisiniz onun. Kokunuzu aldıkça tanır, alışır, bağlanır.
Eminos ZMK hic sallayarak uyutmadim 6 aya kadar emer yatagina koyarim yatakta uyurdu agzina da emzigini verirdim 6 aydan sonra emzik kullanmak istemedi sadece emerek uyuyor 13 aylik su an
Duru_m ZMK ilk zamanlar çok zorlandım ama kucakta emerek uyuyor sadece hiç sallamadım ilk zamanlar belki kucağında hafiften pişpişleyebilirsin.. sallamaya alışan bebek kolay bırakmıyor hem de çok zararı var beynine. Nasıl alıştırırsan öyle gider. İlk 40 günümüz zor geçti ama değdi emzik verebilirsin bir de fön sesi açabilirsin
Gulcannnn ZMK etmeyen bi bebek benimki kuvezde kaldığımız için biberona alisti sagip veriyorum keşke ense belki herşey daha farklı olurdu 😔
Kubra01wi ZMK bebeğimi sallamadan uyutuyorsun şuana kadar 3.5 aylık yatağına yatırır elini tutardim emzigini verirdim 10 dk içinde uyurdu . Ama bugün salincagina uyutmak zorunda kaldım uyumadı bı turlu çok ağladı yatakta umarım bida tekrarlanmaz. Ama hergun 7 buçuk gibi banyo yaptırıyorum öyle rahatlayıp uyuyor
damlaemir19 ZMK oğlum şuan 6 aylık doğduğundan beri hafif loş ışık ve pışpış sesimiz var o şekilde kendi kedi uyuyor tabi uyuyup uykuya dalana kadar bende yanında hafif hafif poposunu patpatlıyorum sanırım böyle alistı ve devam ediyor 🌸