Kucukkalbim Sibelyanar Bizimki de öyleydi ağzını kilt yapıyordu tadına bsktım cidden çok kötü 9 aylıkken bestironu bırakıp nutrigen şase form kullandık rahatladım meyve pürelerine yada taze sıkılmış meyve suyuna karıştırıp verdim bunu deneyebilirsin canım 🌸
MarlaSinger Sibelyanar bir şeylerin içine koyuyorusnuz ve yemiyorsa bence bi çocuk doktoruna danışın. Çünkü uzun süre kullanılması lazım bu vitaminin