Sibelyanar Kızlar bbeğim 11 aylık ben çok kabız olduğu için demir kullanmadım şimdi vermeye basladım bir haftadır veriyorum demir olarak bestiron kullanıyorum Ama bugün verdiğimde kustu hiç sevmiyor sizler nasıl veriyorsunuzz????????
Ccansuu Sibelyanar bizde de aynı geri tükürüyor bi ara şırınga ile verdim şimdi de muhallebisini yedirirken arada kaşıkla veriyorum arkasından hemen su veriyorum ancak öyle içiyor
Yegino Sibelyanar ocean microfer kullanıyorum hiç bi sorun yaşamadım deneyebilirsiniz ben mamasının içine koyuyorum içiyo toz şeklinde zaten kabızlık falan da yok
Sibelyanar Ccansuu bizimki demiri verdikten sonra suyu bile içmiyor kustu bikaç kez valla nasıl vericem şaşırdım şırıngayı denicem😊
Goodmom Sibelyanar ilk başlarda bir sıkıntı yaşamadık ama sonradan bizde de aynı durum oldu bende sabah kahvaltısıyla aradan veriyorum anlamıyor şükür ki öyle dene canım
Ygz Sibelyanar nutrigen verim toz şaşe portakal suyunn icine atabilirsiniz herhangi bir meyve püresine tadını dahi anlamıyolar 🙃
imgesi Sibelyanar benmkide kustu ne zaman demir versem cocugum kotu oluo aldm dün cope attm vermiorm artik
Sibelyanar imgesi bende kaç ay vermedim ama iştahsız bı bebek oldu son zamanlar o yüzden geri basladım🙈