1anne1yavru Deletedmom346 ilk başta oldu ama zaten 36. Haftada başlamıştım kullanmaya kremi doğumdan sonrada devam ettim bide göğüs ucu kullandım avent geçti çok şükür sizinde geçer inşallah
Baloglum93 Deletedmom346 valla benim o yara gogsumden süt geliyordu diğer göğsünden gelmiyordu. Canımdan can cikiyodu emzirirken uyuyamazdim ağrısından coksukur geçti