Deletedmom346 ah canım bende ilk bebeğimde 3 aya kadar ağlayarak dişlerimi sıkarak emzirdim yarılmıştı kan emiyordu bebeğim emzirmeyi bırakmayı bile düşündüm 🙈önerilen bütün kremleri yağları gögüs uçlarını kullandım doktora gittim emzirdikçe düzelir dedi ama geçmedi 🤷♀️en son kendim terramycin krem sürdüm ama gögüslerimi hiç kapatmadım emzirmeden önce mutlaka yıkadım eğer kapatırsan hava alamıyo ve iyileşmediğini düşünüyorum birde bebeğe gögsünün tam ucunu değil koyu olan kısmını hep vermen gerek verirkende ben biraz sıkıp süt çıkarıp ucuna tekrar sürüyorum kuru emdiği zamanda acı oluyor çünkü bu şekilde kısa bi sürede iyileşti ondan sonra tekrar olmadı şuan ikinci bebeğimi emziriyom bunda aynısını yaşamamak için doğum yapmadan gümüş kapak ve lansinoh kullanmaya başladım şuan 27 günlüğüz çok az acıyo gögüslerim emzirdikten sonrada sütümü sürüp yine biraz açık bırakıyorum havalanması için arada zeytinyağı ve tahinin üzerindeki yağını sürüyorum parmaklarımla ucunu tutup ne sürdüysem masaj yapıyorum herşeyi deniyorum anlıyacağın biraz uzun oldu ama ne yaşadığını anladığım için yazmak istedim 😊