Nisarabia27 kaynananızın size karşı tutumunu bilmiyorum ama bunda sorun yapacak bişey olduğunu düşünmüyorum. Bide eşiniz sizden maddi anlamda kısmıyorsa her istediğinizi alıyorsa, yalnız özel günlerde değil de normalde de sevdiğiniz içeceği veya çikolatayı işten gelirken düşünüp alıyorsa o bile yeterli olabilir yetinmeyi bilen için. Erkek milleti bizim gibi ince düşünmezler. Siz söyleyin bu akşamı başbaşa kutlamak istiyorum deyin, konuşun çekinmeyin. Lütfen kötüyü çağırmayın🤲😍