Kızlar gerçekten çok moralim bozuk dün eşimin doğum günüydü çıkıp hediye alamadım iki bebeğim var bende iftardan sonra baş başa kutlarız diye düşünüp pasta siparişi verdim üzerine iyiki doğdun canımın içi yazdırdım neyse akşam iftardan sonra mumları yakıp getirdim hoşuna gitti tabi mumları üfledi hadi annemlere gidelim pastayıda orda keselim dedi bu arada aynı binadayız malesfki ve annesigil doğum gününü hatırlamadılar bile neyse pasta elimde kalakaldım öylece tamam dedim pastayı aldık orya gittik pastayı orda kestik eve geldik ben kızları uyutup yattım niye erken uyudun dedi bende parti çok ağır geldi baya yorulmuşum dedim allahaşkına söyleyin bana burda benmiyim anormal gerçekten çok bıktım yoruldum artık ben bişeyleri düzeltmeye çalıştıkça niye böyle oluyor gerçekten soğudum artık anneler gününe anneme telefon almak istiyorum dedi içinden geldiyse al tabi dedim benim anneme de bluz aldık bana bir çöp almadı bekledim banada bişey alıcakmı diye çok üzüldüm çok kırıldım dün ciddi anlamda boşanmaya doğru ilerlemeye devam eden bi evliliğim var neyse hakkınızı helal edin çok uzun oldu