Minikfasulyemmetehan O zaman gidin görerek alın yazıyorsunuz ya eminim tartışmak değil amacınız. Deliyim ben kartla ödeyip kapıya geken ürünü keyfim istedi diye gönderiyorum zaten. Her yazılana nerden kulp bulsam, nerden hak hukuk Allah katsam derdindesiniz. İşinize bakın arkadaşım. Emek verende parasını kazabıyor mu? Kazanıyor. Emeğinn karşılığını alıyor. Kimsenin hakkı kimseye geçmiyor. Bedava yapmıyor sinuçta.