AselG ben 6 ay salladım sallamadığım an uyanırdı geceleri sallayamadan uyuturdum hep emzirerek sadece gündüz uykularını sallıyordum Sonra bırakmaya karar verdim bir sabah sonra rutin ve düzenli uyutmaya çalıştım bir anda kestim 4 gün çok zor uyudu ama alıştı şimdi yanına yatıp yada emzirerek uyutuyorum biraz sabretmem gerekiyor ama oluyor ya azaltarak yada bir anda bırakmalısın doğal olarak tepki veriyorlar ağlayarak çünkü mevcut alışmış olduğu düzeni bozuyorsun bebekler tekrarla öğreniyorlar bir kaç güne tekrar tekrar edersem aynı şeyleri alışacak ve öğrenecektir inşallah 🤗 çok yazdım uzun oldu ☺️