AselG ben biraktirdim 🙋
Şöyle yaptım, önce ayağıma koyup çok yavaş salladım. Buna alışınca da ayağıma koyup sallamadim buna da alışınca bunu yatakta yapmaya başladım yatakta ayağımda tuttum sallamadan. Daha sonra da hadi uyku zamanı oğlum dedim uyku arkadaşını aldık yatağa gittik yatırdım hadi iyi uykular deyip çıktım odadan. Anne diye seslendi bı kaç gün girip uyku zamanı annecim deyip öpüp çıktım böyle böyle şimdi kendi kendine uyuyor 🙏