Erencinarinannesi Annesininpogacayanagi 10 aylık gece uykusu yok ağzına sert bişe değince ağlıyor dediğiniz gibi elbiseler le bile kaşıyor ama tek bir dişimiz bile yok
Sedaahmet Annesininpogacayanagi bizimki de öyleydi canım. Elini çekerdim sinirlenip aglardi. İnadına tekrar sokardi agzina. Önlük talardım tşörtü ıslanmasin diye ama önlükten alta bile geçiyordu ağzinın suyu 😂 günde kac defa üst baş değisiyorduk hatirlamiyorum bile. Şimdi 13 aylik, şimdi de yemeklerden üstü kirleniyor .yine günde 2 3 kıyafet degişiyoruz 🤣
NrYlmzTsr Annesininpogacayanagi 3 aylikken belirtileri cok siddetli baslayip tam 10aylikken cikmisti ilk disi 😜
mehtapmirayuygun Annesininpogacayanagi tam 1 yaşında cıktı dişi kimileri altta çıkar ilk dedi ama bizim üstte cıktı hatta ilk dış çıktıktan sonra diğer dişlerde cıktı şuan 14 aylık 5 dişi çıktı elbet çıkar dişsiz insan mı var 😊
GramPozitifBakteri Annesininpogacayanagi benim kız da ekim doğumlu daha yeni alt iki dişi çıkardı hatta patlattı demem daha doğru aynı dediklerini yapıyordu benimki de yakındır bence gelmesi
Zeynepazram Bizimde belirtiler 3 aylıktan beri var su an 5 aylık damakları kabarık baya kasıyo elleri agızda hep surekli bir seyleri agzına alma cabasında elimi agzına götürüyo falan salyası durmuyo bu arada profil resminizde sıla’ya benziyosunuz 😊
Zeynepazram Zeynepazram bu arada 3 aylıktan beri damagın altından dişler gözüküyo baya ve damaklarda beyazladı ne zaman cıkar bilmiyorumm
Defneligunlerrr Yildizim 14 aylıkken mi 😳 ben 9.ay için korkuyordum 18.aya kadar normal olmasına çok sevindim 😊 birde şey diyeceğim geç diş çıkaran bebekler daha kolay çıkıyor derler yani huysuzluk oranı az olarak doğru mu?
Yildizim Defneligunlerrr hamd olsun diş çıkarırken ne ateş ne ishal gibi şeyler oldu. Biraz huzursuzluğu oluyordu ama o da normal geliyordu. Daha rahat çıkardı diyebilirim. Ben de çok sıkıntı yapmıştım neden çıkmıyor diye ama sonradan ardı ardına çıktı. 😊bir de ilk üst dişi çıktı
Funda88 Annesininpogacayanagi 10.5 aylik disleri cikti oglumun ve 3.5 aydan beri belirtiler vardi ha bugun ha yarin derken 10.5 ayda ciktilar.
Gokce54 Annesininpogacayanagi benim kızım 9 aylık çıkardı ve hala 8 dişi var ne kadar geç çıkarırsa o kadar iyi diyorlar ama bu kadar geçte iyi mi bilmiyorum kızım 17 aylık şuanda 🤭