MuhammedAmine Pnarr_ aynen buzdolabı çok sesli çalışıyordu bi kere soğutucu fanı motoru yandı o zaman garantisi vardı . Sonra tekrar yandı garantisi yoktu 1000 lira dediler bizde yeni aldık 🤷🏻♀️ Benim ankastremde Vestel Ocağı camdı patladı 🙄 onuda değiştirdim
Pnarr_ MuhammedAmine ay Allah korusun bozulmasınlar ocağım da patlamasın korktum şimdi zaten cam ocaklarda böyle sorun var ben çok seviyorum beğenerek aldım rustik serisinden