Pnarr_ hvzangel maalesef ben tayinciyim o yer açısından bana çok sıkıntı olur o yüzden çekmeceli almak istiyorum
Snglll Ben Beko 7 çekmeceli kullanıyorum iki yıldır çok ama çok memnunum geçenlerde elektrik kesintisinden dolayı bir problem yaşadım hemen ertesi gün geldi servis ayrıca yazın içi boş olduğu dönemde normal dolap ayarında kullanabiliyorum.
Kayracim Pnarr_ annem kullanıyor 3-4senedir vestel çekmeceli olandan gayet memnun hiç bir problem yok zaten ne olabilir ki dondurucu da ☺️
Snglll beko 5738420401_AB no-fost canım litresi yanlış hatırlamıyorsam 300 lt olması lazım şuan evde değilim bakamıyorum…
anakraliceee @Pnarr_ canım ben arçelik kullanıyorum 7 senedir 6 çekmeceli modeli memnunum hic sorun yssamadim
Mucizem_0809 Pnarr_ anneme beko sandık tipi almıştım 7 8 sene oluyo nerdeyse gayet memnun ama kendime alırken çekmeceli almayı düşünüyorum yerleştirmesi vs daha kolay oluyor
RahAyDoruk Pnarr_ 7 çekmeceli en üst iki çekmece taze balık et vs için şoklama bölümü vitaminini kaybetmemesi taze kalması açısından kodu da şöyle siz kendiniz de inceleyin isterseniz DF1136W3VV
Ereneren Pnarr_ anneme geçen hafta beko 7 çekmeceli aldık. 1980 tlye. Arcelikte aynıydı fiyatı. 1900e beko aldılar 6 taksitli. Vestel kayinvalidem kullanıyor. Oda memnun. Ama Vestel pahalı gibimi bilemedim
MuhammedAmine Pnarr_ ben Vestel’in televizyonu ve buzdolabını almıştım çok pişman oldum 5 senede ikiside bozuldu . Annem aynı bu model Bosch aldı çok iyi
MuhammedAmine Pnarr_ İki kez yaptırdım bir televizyon parasını tamire verdim şu anda da bozuk çalışmıyor 😏 Vestel benim pişmanlığım malesef . Bu sebeple Vestel olmasın dedim şans işi demek ki siz memnunsanız
Pnarr_ MuhammedAmine ankastrem tv çamaşır makinasından memnunum buzdolabım çok sesli çalışıyor ve bulaşık makinam temiz yıkamıyor onlardan memnun değilim
MuhammedAmine Pnarr_ aynen buzdolabı çok sesli çalışıyordu bi kere soğutucu fanı motoru yandı o zaman garantisi vardı . Sonra tekrar yandı garantisi yoktu 1000 lira dediler bizde yeni aldık 🤷🏻♀️ Benim ankastremde Vestel Ocağı camdı patladı 🙄 onuda değiştirdim