Ahsen25 Kuzucukunanasi bu doktorlar entresan ozele gdiorz heray gdemesekte ilkaylarr gttik annem testislerindeki sisligi ilk 2aylikta farketti doktor 4aylkkn dedi ultrasonnvs.cekildi zamanla inicktr dedi evt oyle oldu snra annm yine pipisi ice gomuk dedi doktor kontrolde derdi bise olsa dedim 6ayda dedi sunneti erken yptrn vs.kimi faredemio kimi goruo hemn telaslndrmio birdaki ay gecmezse solio sanrm ..
Arc1993 Kuzucukunanasi bizim de bazen torbada oluyor bazen yukarı kaçıyor. Doğuştan karnında kalmış değil. Ayaklanınca 2 yaşına kadar düzelir dedi doktorumuz. Erken sünnet önermedi o yüzden. Sizin hiç mi torbaya inmiyordu
Kuzucukunanasi Arc1993 ben hiç torbada görmedim alt değiştirirken, doktor da muayene ettiğinde torbada değildi bunun üzerine ameliyat kararı verdi
Tas67 canparcam123 benim oğlumda da var hem İnmemiş testis hem de Hidrosel. Doktorumuz masaj önerdi çok şükür azalma var 🤲🏼 Allah şifa versin bebeklerimize
baturalpim Kuzucukunanasi hic ilk kontrolunde falan cocuk doktoru farketmedi mi 17ay ne kadsr uzun bir sure. Biz dogar dogmaz farkettik doktorumuz 6 ay bekleyelim olmazsa indirirz demisti bizimki kasiklarindaydi. 1 ay sonta kendiliginden indi. Cogu bebekte de kendiliginden iniyomus zaten. Cok gecmis olsun ama cok gec kalmissiniz siz farketmeseniz bile babasi nasil farketmedi
Pita Kuzucukunanasi benimki 7 aylık önceden öyle bir görüntü yoktu son 15 gündür sağlı sollu top top bir görüntü var bende endişelendim dediğiniz o mu acaba
Tas67 Pita ilk hafta kontrole götürdüğümde İnmemiş testisi olduğunu öğrendim daha sonra 2 aylıkken doktorumuz birde çocuk cerrahına gösterin isterseniz demişti cerraha götürdüm 6 ayda 1 kontrol söyledi 2 yasa kadar geçmezse ameliyat
Betul_12 Kuzucukunanasi yaa benim bebeğim 7 aylık doktor söylemişti kimisi hemen ameliyat edelim dedi kimisi çok küçük birkaç ay bekleyelim dedi ne yapalım lütfen söyletin karında erime ihtimalinden korkuyorum ama hemen olursa da damarı kısa ise gelişene kadar bekleyip tekrar yapmaktan yana bana fikir verim
HaticErkanMiran Kuzucukunanasi nasıl anlaşılıyor acaba şekli nasıl oluyor be sağlık odağındaki doktor kontrol etmedi oğlum 50 günlük daha virusten dolayi sadece aşı yapıyorlar malesef
baturalpim HaticErkanMiran testislerini elleyin ici bosoluyo o topluk elegelmiyo sadece et oluyobosgorunuyo zaten
zeytinlikek Kuzucukunanasi rutin kontrollerde doktoru bakmıştı, böyle bir şeyi nasıl atlamışlar anlayamadım
HaticErkanMiran baturalpim 😔 of ben ilk gün den beri fark ettiğim şey bebegimin yumurta kesesi biri sarkık diğeri toplu ne zaman altını açsam öyle sonra toparlanıyor ama yinede dikkatimden kaçmadı inş bise götür sağlık ocağı doktorumuzu arayıp sordum düzelir daha yeni dedi büyüklerime söyledim benim babama söyledim baktı büyük anlar o kadar oysun çocuk gördü bilir diye oda baktı bise yok dedi de siz se böyle deyince yinede içime kuşku düştü ya rabbim evlatlarimizi korusun sizede geçmiş olsun cok
6714431 Ssevey bize hiç yapmadılar aile hekimliğinde sadece asi yapıyorlar.bugun vardı aşımız.2 aylik olduk.40nda kalça cikikligi röntgeni çekilmesi lazımmış hiç söylemediler bize dedim doğum kartında.yaziyor diyor.kendilerin söylemesi gerekmezmiydi
Ssevey 6714431 Aslında tek tek bilgilendirme yapmaları gerekiyor canım demekki ilgili bi hemşire değil aile hekimliğini değiştir istersen ben ilk oğlumda kalça USG yaptırmadım hemşiremiz çok kızmıştı sırf bu yüzden bana tutanak tutturdu eğer bir şey olursa çocuğun yürümesine dair sorumlu benim taşındık yine iyisine geldik çok şükür ilgili sağlık Bakanlığını böyle şeylere önem veriyo Bu arada 40 ında değil cnm 3 aya kadar yaptırabilirsin röntgeni hemen randevu al önemli çünkü
Kuzucukunanasi HaticErkanMiran size tavsiyem bir çocuk doktoruna götürmeniz, birinin sarkık birinin toplu olması da sorun, araştırırken öyle vakalar da gördüm, benim oğlumun ikisi de sarkık değildi ama sarkık olması gerekiyormus,
1alpercocuk Kuzucukunanasi canım doğar doğmaz bir ton kontrolden geçiyolar ve zaten nerdeyse yaşına kadar her ay doktora gidiyoruz kaç kez bakıyolar gözümle gördüm nasıl farkedilmez?