Sevgili anneler, bebeklerin yüzde 4 ünde testisleri torbalarına inmeyip karnında kalıyormuş ve ne yazık ki benim oğlum da o yüzde 4 ’ten biriymis, erken farkedilmez ve 2 yaşından önce ameliyat edilmezse ilerde cocuk sahibi olma ihtimali çok çok düşüyormuş, biz 17 aylıkken annemin dikkati sayesinde farkettik ve geçen cuma ameliyat ettik, böyle bir olaydan haberimiz yoktu kontrollere götürdüğümüzde de doktor dikkat etmemiş, herkes bebeklerinin yumurtaliklarini kontrol etsin, annem olmasa biz farketmeyecek allah korusun geç kalmış olacaktık, ben bebek olduğu için çok küçük zannediyordum yumurtalık kısmını ama öyle değilmiş, aşırı küçük ve içi boşmuş